9/7/2018

Tiedote: Antti Immonen Meikon uudeksi toimitusjohtajaksi

Aki Auvinen

Liiketoiminnan digitalisoimiseen ja ohjelmistokehitykseen erikoistuneen Meiko Oy:n toimitusjohtajaksi on nimitetty 3.9.2018 alkaen Antti Immonen. Yrityksen nykyinen toimitusjohtaja sekä perustajajäsen, Juho Hietala, jatkaa Meikon hallituksen puheenjohtajana ja siirtyy Meikossa kehittämään verkkoliiketoiminnan palveluja.

Antti on vetänyt alkukesästä 2018 Meikossa liiketoiminnan kehittämisprojekteja ja osallistunut aktiivisesti asiakasrajapinnan työskentelyyn. Toimitusjohtajana Antti jatkaa yrityksen liiketoimintaprosessien kehittämistä yhdessä yhtiön hallituksen kanssa.

“Näin Meikossa suuren kasvu- ja menestyspotentiaalin tutustuessani yritykseeen keväällä 2018. Yrityksen ammattitaito läpi henkilöstön on erittäin hyvällä tasolla ja henki yhtiössä kannustava ja sydämellinen. Tehtäväni toimitusjohtajana keskittyy yrityksen kasvun hallintaan ja liiketoimintaprosessien kehittämiseen siten, että prosessit ja toimintatavat tukevat kasvavan yrityksen tarpeita. Yhteinen taival Meikolaisten kanssa tulee olemaan mielenkiintoinen ja voitokas. Johtamisen näkökulmasta elintärkeää on huolehtia siitä, että alan vauhdikas muutos enemmin ruokkii työn imua kuin vie energiaa.” Kertoo Immonen.

Meiko Oy jatkaa tasaista ja varmaa kasvuaan, kasvuennusteen ollessa noin 32% tälle vuodelle. Yhtiön henkilöstömäärä uusien rekrytointien johdosta nousee yli 20 henkeen.

“Etsimme jatkuvasti riveihimme alan uusia talentteja sekä kokeneita konkareita. Panostamme henkilöstömme ammattitaitoon ja työviihtyvyyteen vahvasti, tämän vuoksi Meiko oli minulle luonteva ja selkeä vaihtoehto.” Immonen sanoo.

Ennen siirtymistä Meikoon, Antti työskenteli DevNet Oy:ssä teknologiajohtajana sekä hallituksen puheenjohtajana yli 10 vuotta jonka kautta Antilla on kokemusta niin ohjelmistoliiketoiminnasta, hosting- ja konesalipalveluliiketoiminnasta sekä laitteisto- ja ohjelmistoylläpitopalveluista.

Aki Auvinen
Toimin Meikolla liiketoimintajohtajana, johtoryhmän jäsenenä ja tuoteomistajana Renoa Groupin tiimissä. Lähes kymmenen vuoden alan työkokemus tuo perspektiiviä monipuolisiin tehtäviini. Vapaa-ajallani pelailen sulkapalloa, heittelen frisbeegolfia ja vietän aikaa perheen kanssa.